منتظر موعود

مگر معراج نمی خواهید؟ مگر نمی خواهید بالا بروید؟ پس نماز کامل بخوانید محــــــــــــــک نـــــــمــــــــــاز است "آیت الله بهجت ره"
يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۵۱ ب.ظ

حجاب ،بگو خب.............

siMsx5.jpg

شمایی که میای میگی: وقتی حجاب میکنم زشت میشم! یا حجابمو برای زیباشدن برداشتم!

یا حجابو دوس دارم ولی از دید مردم زیبا نیستم!

باید بگـــم:

نه از دست من نه از دست هیچ کس دیگه کاری بر نمیاد!

تـــــا وقتــی ملاکـــ زیبـــایی برات؛ آنجلینا جولی باشه،همینیه که هست!

یه بار هم که شده، ملاک ها رو عوض کنیــــم:

آره عزیز ... ذهنت خوب جایی رفت:

امان از دل زینب

بله عزیز من!!! من و شما الگومون حضرت زینبه، مادر پهلو شکستمون زهراست...

نه این ژیگول میگولای هیچی ندار

http://hadinet.ir/i/attachments/1/1358712360574184_large.jpg

خواهـــــرم تمام زیبایی ها تو سادگیست! با حجاب، زیباتــــر بودن رو تجــــربه کن...

در زمانی که شأن و ارزش جز به لباس و ماشین نیست،

تـــو چادری بمون و ثابت کن ارزش واقعی زن بالاتر از لباس و ماشینه!

اگه ارزش لباس و ماشین باشه و افکار و رویاهای دخترای این دوره زمونه:

اگه یه گوسفند رو سوار یه پورشه کنن، خود به خود خوش تیپ، خوش استایل، مرد زندگی،

شاهزاده رویاها و فرد ایده آل 95% اینجور دخترا میشه...!!!!!

همونطور که گفتم فقط حواسمون به ملاکهایی که الگو قرار میدیم باشه...

ملاک مادر غریب کربلا... یا فلان بازیگر جلف و...

به قول اردلان تو مادرانه: زنی که پی ددر دودور باشه مادر نمیشه

بگو خب...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



نوشته شده توسط بهنام اشرفی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
منتظر موعود

منتظر موعود

مگر معراج نمی خواهید؟ مگر نمی خواهید بالا بروید؟ پس نماز کامل بخوانید محــــــــــــــک نـــــــمــــــــــاز است "آیت الله بهجت ره"

حجاب ،بگو خب.............

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۵۱ ب.ظ

siMsx5.jpg

شمایی که میای میگی: وقتی حجاب میکنم زشت میشم! یا حجابمو برای زیباشدن برداشتم!

یا حجابو دوس دارم ولی از دید مردم زیبا نیستم!

باید بگـــم:

نه از دست من نه از دست هیچ کس دیگه کاری بر نمیاد!

تـــــا وقتــی ملاکـــ زیبـــایی برات؛ آنجلینا جولی باشه،همینیه که هست!

یه بار هم که شده، ملاک ها رو عوض کنیــــم:

آره عزیز ... ذهنت خوب جایی رفت:

امان از دل زینب

بله عزیز من!!! من و شما الگومون حضرت زینبه، مادر پهلو شکستمون زهراست...

نه این ژیگول میگولای هیچی ندار

http://hadinet.ir/i/attachments/1/1358712360574184_large.jpg

خواهـــــرم تمام زیبایی ها تو سادگیست! با حجاب، زیباتــــر بودن رو تجــــربه کن...

در زمانی که شأن و ارزش جز به لباس و ماشین نیست،

تـــو چادری بمون و ثابت کن ارزش واقعی زن بالاتر از لباس و ماشینه!

اگه ارزش لباس و ماشین باشه و افکار و رویاهای دخترای این دوره زمونه:

اگه یه گوسفند رو سوار یه پورشه کنن، خود به خود خوش تیپ، خوش استایل، مرد زندگی،

شاهزاده رویاها و فرد ایده آل 95% اینجور دخترا میشه...!!!!!

همونطور که گفتم فقط حواسمون به ملاکهایی که الگو قرار میدیم باشه...

ملاک مادر غریب کربلا... یا فلان بازیگر جلف و...

به قول اردلان تو مادرانه: زنی که پی ددر دودور باشه مادر نمیشه

بگو خب...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات  (۱۰)

خب.
سلام گرامی
به نظرم باید ریشه ای تر نگاه کنیم. همه چی اینقدر ساده نیست. در این خصوص مطلبی نوشته ام که نظرات شما میتواند کارساز باشد.
خب...........


آدم ها لالت می کنند…

بعد هی می پرسند…

چرا حرف نمی زنی؟

این خنده دارترین نمایشنامه ی دنیاست…

پاسخ:
سلام ممنونم که افتخار دادین
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۴ ابراهیم ایلخانی
لال شو...!!

گفتم خب...!
پاسخ:

بله دیگه .....

فردا به سردار سلام برسون

اینترنت من یادت نره

۲۸ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۱۳ خدای دوست داشتنی
درود بر شما
پاسخ:

       ممنونم از حضورتان

لطف دارین

یالله :
قوربانام ... 
گفتم خوب ... 
همین خوب گفتنهاست که بعضی موقع های کار دست آدما می ده !!! 
مثلا بعضی مواقع گروهبان 3 به ستوان اضافه می زنه !! 
بگو خب ... 
سلام بزرگوار لینک شدید باافتخار


خدایا
این روزها نگرانی هایم شده صفر
دغدغه هایم بیست
عقلانیت ده
ذهنیات را افتاده ام
گفته اند اگر حضورت راقبول شوم
امید و ظهور را معادل سازی می کنیم!

حضورت را کجا درس می دهند؟
سرمشق های انتظار را گم کرده ام!
جمعه صبح ها کلاس فوق العاده حضور توست

من شاگرد خوبی نیستم!
درس ها زود به زود فراموشم میشود

استاد؛ خودت کاری کن ...


خب ...

زیبا بود امیدوارم الگو هامون همیشه ائمه (ع) باشه .
۰۸ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۲۹ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
در خیابان به من گفت: در این گرمای تابستان زیر چادر آب پز نمیشی؟؟؟
و بعد انگار کسی در گوشم گفت :
...قل نار جهنّم أشدّ حرّا (توبه، 81) بگو که آتش جهنم بسیار سوزان تر است..

سلام
سپاس زیبا نوشتین...

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
خب ب ب ب ب ب ب ب  ب ب ب ب  ب ب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی